poniedziałek, 19 maja 2014

Nivea - ujędrniający balsam do ciała koenzym Q10 i kreatyna

Witam!

Właśnie skończył mi się balsam, więc mam dla Was króciutką i skromną recenzję.

Przedstawiam Ujędrniający balsam do ciała - koenzym Q10 i kreatyna.


Opis producenta:

Czy chcesz bardziej jędrnej i gładkiej skóry każdego dnia? 
Z upływem czasu skóra może tracić jędrność i elastyczność. Zaawansowana formuła balsamu zstała wzbgacna naturalnym dla skry koenzymem Q10, stymulującym odnowę jej komórek.
 Formuła działa w zgodzie ze skórą i poprawia jej wygląd. 
POzwala błyskawicznie poczuć zwiękoszoną elastyczność skóry. 
Odczuwalnie poprawia jędrność skóry w 2 tygodnie. 
wzmacnia skórę i intensywnie nawilża.

Skład:

aqua, glycerin, paraffinum liquidum, glyceryl stearate SE, octydodecanol, alcohol denat, stearic acid, dimethicone, glyceryl glucoside, ubiquinone, creatine, dicaprylyl ether, myristyl alcohol, methylparaben, sodium carbomer, phenoxyethanol, ehtylparaben, 1-methylhydantoin-2-lmide, linalool, citronellol, butylphenyl methylpropinal, benzyl alcohol, alpha-isomethyl lonone, limonene, parfum

400ml/ok 16zł

Moja opinia:

Zużyłam kilka opakowań tego produktu, więc coś tam mogę powiedzieć. Kosmetyki Nivea urzekają mnie swoim zapachem. Zawsze taki delikatny, kwiatowy i przyjemny dla nosa. Co do działania? Wygładza skórę, nawet jeśli po dłuższym stosowaniu, raz odpuszczę, skóra nie jest wysuszona. Czy nawilża? Na pewno zapobiega odparowaniu wody, wydaję mi się, że nawilża, ze wszystkich balsamów, które stosowałam ten był najlepszy. Mniej więcej po trzech tygodniach sumiennego balsamowania zauważyłam dużą poprawę w wyglądzie skóry. Szybko się wchłania, konsystencja nie za gęsta, łatwo się rozprowadza na skórze. Wydajny, opakowanie starcza na około 3miesiące przy stosowaniu 2 razy dziennie. 



Ogólnie, jestem zadowolona. Cena również nie jest wygórowana, raczej przeciętna.

Używałyście? Polecacie może jakiś dobry balsam w przystępnej cenie? : )

Pozdrawiam : )

5 komentarzy:

  1. Kiedyś często sięgałam po balsamy Nivea, ale tej wersji nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię balsamy Nivea, ten jest na moim celowniku, ale teraz męczę balsam Garniera, który dostałam w prezencie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za Garnierowymi balsamami nie przepadam :)

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię balsamy z Nivea, są bardzo delikatne.
    Teraz stosuję ujędrniający z Garniera i jestem zadowolona, jedyne co mi się nie podoba to zapach, taki mało w moim zapachowym guście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com