sobota, 10 maja 2014

Promocja w Rossmannie!

Witam!

Dzisiaj zaprezentuję Wam moje łupy z promocji w Rossmannie. Byłam tylko w trakcie promocji na lakiery i produkty do ust, ale do teraz żałuję, że nie zdecydowałam się zajść również na inne promocje. Naprawdę, nie wiem co ja sobie myślałam wcześniej. 

Ale to co się podczas tej promocji działo w Rossmannie.. Istna masakra! Tłumy kobiet zachowujących się jak zwierzęta wypuszczone z Zoo. Zdarzały się takie, co kosmetyki testowały na sobie. Brr!

Kupiłam trzy lakiery znanej i lubianej firmy wibo. Lubie te lakiery, mają ładne kolory i są trwałe. 



Dalej, do koszyka trafiły również dwa lakiery Rimmel, pierwszy raz muszę się przyznać je kupiłam. Zawsze było szkoda mi wydać 10zł na lakier. Ale cóż, chciałam tylko sprawdzić, czy są rzeczywiście takie świetne i chyba je polubiłam :) W jednej z miejscowych drogerii można je dostać za 8zł, to może jak zobaczę jakiś ładny kolorek to się skuszę.


Do tego dorzuciłam trzy produkty: 


Miss sporty lubię, ale niestety sprawdzają się u mnie tylko te w mlecznych kolorach i te z czarnymi zakrętkami. Zobaczymy jak ten sobie poradzi. Jeśli chodzi o dwa pozostałe, to z Mannhattanu lakierów jednolitych nie miałam, pozostałe sprawowały się dobrze, a Astora uwielbiam, w wersji Fashion Studio. 

W weekendy daję sobie zazwyczaj wolne od malowania, szczególnie, jeśli nigdzie się nie wybieram.Paznokciom też należy się odpoczynek : )

A Wy kupiłyście coś w trakcie tej promocji? : )

Pozdrawiam : )

6 komentarzy:

  1. Ja też lubię lakiery Wibo, zainwestowałam w morskie odcienie w serii Celebrity Nails i super się prezentują, a co ważniejsze są bardziej trwałe od Max Factorów i innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo trwałe. Na początku nie byłam do nich przekonana, ale potem dostałam od Mamy. I je pokochałam :)

      Usuń
  2. Bardzo proszę nie reklamować sie na moim blogu! Każdy komentarz zawierający link i służący reklamie usuwam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też skusiłam się na kilka lakierów na tej promocji :) Lakiery Rimmela mają fajne kolorki, ale ja niestety nie jestem zadowolona z ich trwałości :/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie te Miss Sporty odpadają po kilku godzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja żadnego lakieru nie wybrała ale wzięłam 2(o dziwo) nie macane błyszczyki. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com