środa, 7 maja 2014

Strawberry Sugar Lip Peeling Laura Conti

Witam!

Dzisiaj w Rossmannie natrafiłam na produkt, którego szukałam już od jakiegoś czasu. Mianowicie na truskawkowy peeling do ust.


Opis producenta:

Truskawkowy peeling do ust odżywiający i wygładzający naskórek. Zawiera niezwykle drobne kryształki cukru usuwające martwy naskórek oraz bogaty kompleks witaminowy o działaniu odżywczym i ochronnym. Wygładza, zmiękcza i ujędrnia usta.

Skład:

Hydrogenated Polyisobutene (and) Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer (and) Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, Sucrose, Dicaprylyl Ether, Paraffinum Liquidum, Silica, Aroma, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, C.I. 15850.

Moja recenzja:

W 10ml opakowaniu znajdziemy peeling, który ma bardzo delikatny, truskawkowy zapach, a w smaku jest słodkawy. O usta staram się dbać, więc nie borykam się z problemem suchych ust, jednakże taki delikatny peeling jest doskonałym kosmetykiem, uzupełniającym codzienną pielęgnację. Moja koleżanka, która ma bardzo suche usta również stosuje ten produkt i rzeczywiście, po paru dniach jej usta wyglądały o wiele lepiej. :)

Nigdy wcześniej nie używałam produktów z tej serii, ale myślę, że kiedy skończą mi się wszystkie pomadki, skuszę się :)

Cena: 7,99zł/Rossmann
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Super blog !: P
    http://malinoweciernie.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe, ze ja go nie widzialam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na samym dole, pod wszystkimi pomadkami, kremikami do ust i balsamikami :)

      Usuń
  3. Ja także nigdy go nie widziałam... rozejrzę się następnym razem, szukałam taniego peelingu do ust :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com