czwartek, 8 maja 2014

Poshé topcoat vs 3in1 eveline

Witam!

Dzisiaj taka szalona pogoda u mnie. Świeci słońce, potem pada deszcz, potem zaczyna lać, że wyjść z domu strach, a potem znów ładnie. I bądź tu człowieku mądry i wymyśl jak się ubrać... Nie mając parasolki, bo przecież zawsze trzeba zgubić, kiedy jest potrzebna...

Wczoraj, podczas jednej z bezsennych nocy, postanowiłam pomalować paznokcie! Ostatnio zrobiłam sobie przerwę, ponieważ moje paznokcie były w stanie okropnym. Przy zwykłym uderzeniu potrafiły mi się złamać w połowie : ( Leczu udało mi się je trochę zapuścić, więc spiłowałam na zero i zaczęłam cały proces...
W pewnej chwili zdałam sobie sprawę z tego, że przez bardzo długi czas nie używałam niczego, co wysuszyłoby lakier, czy przedłużyło jego trwałość.. Ja nie wiem skąd miałam w sobie tyle cierpliwości..

Dzisiaj parę słów o dwóch produktach z górnej i dolnej półki


Zacznijmy od Poshé

Opis producenta:

Fast Drying Topcoat
Szybko schnący Topcoat

Ten rewolucyjny produkt szybkoschnący Topcoat z formułą wysychania w 5 minut zapewnia wysoki połysk oraz perfekcyjne wykończenie Twego manicure. Niezwykły połysk i brak kurczenia się tego TopCoat, powoduje iż jest on jednym z najlepszych Topcoatów dostępnych w tej branży.

Moja opinia:

TAK! To jest moje cudo. Kupiłam na promocji, za około 20zł, przeceniony z duuużej sumy. Teraz na szczęście już bez przeceny kosztuje około 25zł, chociaż to i tak dość sporo. Jednakże w tej cenie otrzymujemy 14ml płynu w ładnej i zgrabnej buteleczce. Jego konsystencja jest dość rzadka, przez co produktu prawie nie ubywa, używam bardzo często od mniej więcej zimy, zrobiłam sobie mały prezencik na gwiazdkę ;) Topcoat jest przezroczysty, mój się zafarbował nieco, ponieważ dotknęłam pędzelkiem kropelki mokrego lakieru bordowego i nie zauważyłam tego. Ale nie wpłynęło to na produkt. Nawet przy lakierze białym nie zostawia śladów. Pięknie nabłyszcza lakier i przedłuża trwałość. Po trzech dniach nie ma odprysków ani starć. ( Bez tego produktu muszę ścierać paznokcie co dwa dni, ewentualnie poprawiać, bo lakiery strasznie odpryskują na moich paznokciach) Trzymałam go chyba maks tydzień, ja zwyczajnie nie potrafię dłużej. Nie ściąga lakieru. Zapach nie jest drażniący, ale bardziej specyficzny niż zapach lakierów. Nie zawiera ftalanu, toluenu i formaldehydu. 

Kupię na pewno ponownie! 

Jedyny minus to fakt, że trzeba zamawiać przez internet. Cena przy tym co otrzymujemy naprawdę nie robi różnicy : )


Drugi produkt to 3w1, 60sekundowy wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz od Eveline. 

 Opis producenta:

 Kompleksowe rozwiązanie, 3 w 1, które zapewnia szybki i trwały manicure.
Wysusza lakier w ciągu 60 sekund, utwardza i nadaje połysk. Tworzy na powierzchni ochronną powłokę, która zabezpiecza przed odpryskiwaniem i przedłuża trwałość lakieru aż do 7 dni. Zawiera filtry, które chronią lakier przed blaknięciem i matowieniem.

Moja opinia:

Temu produktowi mówię NIE. Wysuszać wysusza. Nabłyszczać nabłyszcza, ale na parę godzin. Przedłuża trwałość lakieru? Nie. Znaczy, jest lepiej niż w przypadku braku użycia. Ale lakier odpryskuje płatami. Do tego ściąga niektóre lakiery. Plusem jest konsystencja, która jest rzadsza niż w Poshé, co ułatwia aplikację oraz pędzelek, który również mi odpowiada. Produkt jest dobry, jeśli bardzo się spieszysz, nie masz nic innego pod ręką, a manicure potrzebujesz na parę godzin. Cena około 15zł, ja kupiłam po 10 w małej drogerii. 

Nie kupię i nie polecam.


2 komentarze:

  1. nie używam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z Eveline i powiem szczerze,że lakier bazowy mi pod nim bąbelkował i go odstawiłam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com