poniedziałek, 12 maja 2014

Zielono mi!

Witam!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o moich wrażeniach po piciu herbatki z pokrzywy i skrzypu. :)

Myślę, że każda włosomaniaczka i prawie każda kobieta słyszała o cudownych właściwościach skrzypu i pokrzywy. Dziewczyny piją te herbatki hektolitrami i nie przejmują się smakiem czy zapachem. Ważne, że dobrze wpływa na organizm.

Pokrzywa zawiera wiele witamin(B2, C, K, E ), działa oczyszczająco na cerę (na początku może pojawić się wiele niedoskonałości skóry, ale na tym polega oczyszczanie). Poprawia wygląd włosów i paznokci, wspomaga układ trawienny i ma wiele innych właściwości leczniczych.

Skrzyp spowalnia proces starzenia się organizmu, reguluje przemianę materii, poprawia stan skóry oraz kondycję włosów czy paznokci. 

Herbatki ze skrzypu czy pokrzywy można kupić w prawie każdym sklepie, w aptekach czy sklepach ziołowych. Sama herbatkę z pokrzywy czasem zaparzam ze świeżych liści.

Herbatki ze skrzypu i pokrzywy piłam od stycznia tego roku, najpierw mieszałam i piłam dwa razy dziennie, skrzyp i pokrzywę. Potem zaczęłam pić zamiennie - jednego dnia skrzyp, następnie pokrzywę. Jednak ostatecznie przerzuciłam się na samą pokrzywę, gdyż ta zasmakowała mi o wiele bardziej i jej zapach mnie nie drażnił, tak jak było to w przypadku skrzypu, który chwilami musiałam pijać z sokiem z czarnego bzu, co swoją drogą stanowiło ciekawe połączenie.

Jakie efekty zauważyłam? Stan włosów rzeczywiście się poprawił, na paznokciach różnicy nie widzę, ale to akurat dlatego, że katowałam innymi rzeczami. Herbatki oczyściły mi organizm, ale także wypłukały magnez z organizmu. Miałam straaaaaszliwe skurcze mięśni. Moja skóra uelastyczniła się, naprawdę, wygląda o wiele lepiej niż wcześniej. 

Teraz zrobiłam sobie przerwę w kuracji, ale od czerwca wracam z pysznymi herbatkami :)

Pijecie skrzyp albo pokrzywę? Może próbowałyście robić soki lub zaparzać świeże liście? :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com