sobota, 17 maja 2014

Manhattan LOTUS EFECT

Witam!

Na wyprzedaży w Rossmannie dorwałam śliczny lakier 78C z Manhattnu. Były dwa ostatnie i nieco różniły się odcieniami. W sklepie właściwie lakier przypominał miętowy odcień, ale na żywo, na paznokciach jest raczej niebieski, morski. :)


W wieczornym świetle


I w dziennym

Opis producenta:
 
Lakier do paznokci Lotus Effect - ekstremalnie trwałe, intensywne kolory. Wzmacnia paznokcie dzięki ekstraktowi lotosu i roztacza trwały połysk koloru. 

Moja opinia:

Lakier ma wygodny pędzelek i spodobała mi się zakrętka, wygodnie się nią maluje :) Konsystencja w sam raz, nie za rzadka i nie za gęsta. Lakier nie pozostawia smug, rozprowadza się równomiernie. Potrzeba dwóch warstw, by krycie było idealne. Jego trwałość oceniam na przeciętną, pierwszego dnia, to byłam zdziwiona i zachwycona, wszystkim pokazywałam jaki mam świetny lakier. Niestety jakimś cudem zapomniałam nałożyć topu na jeden paznokieć i zbyt szybko poszłam umyć głowę. Inne nawet się nie ruszyły, zero starcia na końcówkach czy odprysków. Jestem bardzo zadowolona, jeśli jeszcze zobaczę ładny kolor lakieru tej firmy - na pewno wezmę :)

Pozdrawiam : )

6 komentarzy:

  1. Ja też lubię lakiery z tej firmy i mam kilka odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lakiery tej firmy, ale odcień nie w moim typie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor. Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy ale może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com