czwartek, 15 maja 2014

Ziaja - maseczka oczyszczająca

Witam! 

Dzisiaj chciałabym napisać o mojej ulubionej maseczce firmy Ziaja. Jest to maseczka oczyszczająca z glinką szarą, do skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej. 



Opis producenta:

matuje, normalizuje, oczyszcza
*zmniejsza widoczność rozszerzonych porów
glinka szara oczyszczająca - zawiera siarkę, magnez, wapń oraz mangan, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (ok 45%), glinu (30%) i żelaza (ok 2,5%)
*normalizuje prace gruczołów łojowych
kompleks proteinowo-cynkowy - łączy właściwości antybakteryjne cynku i łagodzące protein. Zapobiega powstawaniu podrażnień, wywołanych nadmiernym gromadzeniem się sebum na powierzchni skóry. Reguluje proces kreatynizacji naskórka oraz chroni przed nadmierną utratąwody.
*skutecznie łagodzi podrażnienia skóry
prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
alantoina - pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania.

Skład:

Aqua, Canola Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Kaolin, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Glycerin, Hydrogenated Coco-Glycerides, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Dimethicone, Titanium Dioxide, Saccharomyces/Zinc Ferment, Allantoin, Panthenol, Xanthan Gum, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Buthylphenyl Methylpropional, Sodium Hydroxide. 

Moja opinia:

Uwielbiam tę maseczkę. Jest delikatna i działa niezwykle łagodząco na moją skórę. Zmniejsza zaczerwienienia. Ma charakterystyczny zapach, ale nie drażniący. Czy matuje? Matuje jak najbardziej! Cera jest oczyszczona, nawilżona i gładziutka. :) Opakowanie 7ml kiedyś wykorzystywałam na raz, ale teraz starcza mi spokojnie na dwa razy. Cena to około 1.60zł i można ją dostać w chyba każdej drogerii :)
Ma raczej gęstą konsystencję, nie spływa. Producent zaleca trzymanie przez około 10-15minut, lecz ja trzymam do zaschnięcia, co zazwyczaj następuje po około 20 minutach, w zależności od warstwy, którą nałożę. Ciężko ją zmyć. Jeśli chodzi o zmywanie, to nie jest zbyt łatwo, ale porównywalnie do innych maseczek z glinek.

Wszystkim gorąco polecam :)

Pozdrawiam :) 

6 komentarzy:

  1. bardzo lubię maseczki Ziaja, tej akurat nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię maseczki z Ziaji ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad nią ostatnio - chyba następnym razem nie będę walczyć z pokusą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać, brać i próbować :)

      Usuń
  4. Strasznie lubię maski do twarzy z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com