niedziela, 4 maja 2014

"Akcja włosomaniaczek: Maj miesiącem maseczek"

Witam!
W końcu, po długich rozmyślaniach, czy brać udział we wspólnych akcjach z Anwen, czy też dać sobie spokój, zdecydowałam się. Maj miesiącem maseczek, a z racji tego, że i tak muszę wykorzystać opakowanie mojej maski do włosów (cóż, przyszła wiosna, czas zrobić porządek w kosmetykach i dokńczyć zaczęte opakowania), zdecydowałam się spróbować. 
Dwa razy w tygodniu będę nakładać maskę L'biotica BIOVAX intensywnie regenerującą maseczkę do włosów słabych ze skłonnością do wypadania



Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim słabym i skłonnym do wypadania włosom jak najlepszej kondycji.

Tutaj załączam link do dokładnego opisu produktu, z mojej strony napiszę więcej przy podsumowaniu akcji :)

Mam nadzieję, że przy regularnym stosowaniu zobaczę dobre efekty. Maskę już stosowałam, jednak było to raz na jakiś czas, ale przyznam. Kiedy pierwszy raz nałożyłam maskę, na drugi dzień wiele osób mi powiedziało, że mam śliczne włosy. Były mięciutkie i pięknie się błyszczały, a po kilku razach rzeczywiście włosy nie wypadały już garściami:)
Gorąco zapraszam do wzięcia udziału w akcji u Anwen i pozdrawiam. Dobranoc :)

3 komentarze:

  1. Używałam i bardzo mi przypadła do gustu :) Bardzo fajny i ciekawy blog. :) Na pewno będę wpadać częściej! W wolnej chwili zapraszam też do mnie http://divoces.blogspot.com/ :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również biorę udział w tej akcji, ale nakładam na włosy nawilżającą maskę z płatkami owsianymi - znalazłam na nią przepis na blogu Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to może jak da fajne efekty u Ciebie, to po zakończeniu akcji ją wypróbuję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com