wtorek, 1 lipca 2014

Lipiec i kolejna akcja włosomaniaczek

Cześć!

Nie było mnie dość długo i póki mój internet nie będzie stabilny będę pojawiać się raczej rzadko.Bardzo mi z tego powodu przykro, ale nie jest to moja wina. Jednak, kiedy dzisiaj dorwałam internet zobaczyłam nową akcje u Anwen, także od razu się przyłączam. Mianowicie lipiec będzie miesiącem płukanek. Sama będę stosować płukanki z cytryny, siemienia lnianego i rumianku. 

Płukanka z cytryny:

sok z połowy cytryny i pół litra wody

Płukanka z rumianku:

dwie torebki rumianku i pół litra wody. Rumianek zaparzam i czekam, aż napar będzie chłodny

Płukanka z siemienia lnianego:

łyżka siemienia na 3/4 szklanki wody, gotuję około 10 minut. Do tego dolewam pół litra wody i czekam aż ostygnie. 

Płukanki oczywiście używa się po ostatnim myciu, nie spłukujemy ich. Jedynie odciskamy w rękach i zawijamy w ręcznik, koszulkę w zależności jak postępujemy zazwyczaj. 

Będę aplikować je co dwa, trzy mycia, w zależności od czasu jakim będę dysponować.


http://www.anwen.pl/2014/07/akcja-wosomaniaczek-lipiec-miesiacem.html

Używacie płukanek? Jakie są Wasze ulubione? Może coś polecacie? :)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com