piątek, 11 lipca 2014

Koty i włosy!

Cześć!

Nie wiem czy wiecie, ale jak na kręconowłosą przystało kocham koty. Nie wiem dlaczego, ale kręcone włosy kojarzą mi się z czarownicami i kotami. Także natchnęło mnie w nocy i spróbowałam pobawić się w zdobienia i wykonałam takie coś: 



Użyłam czarnego lakieru Catrice, ultimate Nail Lacquer 39 Black To The Routes 

oraz

Delia Coral Prosilk 11

 i farbki akrylowe

 całość pokryłam moim topem Poshe

Zdobienie nie jest wykonane perfekcyjnie, ale dopiero zaczynam i nie mam wprawy, a moja trzęsąca się ręka w niczym nie pomaga. Ale nie mogłam się powstrzymać, bo kotki wyszły strasznie urocze jak dla mnie :)

I chciałam jeszcze pokazać, jak prezentują się moje włosy bez żadnych odżywek i zabezpieczeń. Wyschły naturalnie. Jak widać jest lekki skręt. Włosów na głowie mam jakby dwa rodzaje. Jedne wyglądają o wiele lepiej, mogłabym nawet powiedzieć, że dobrze, a inne, te z tyłu (pod spodem) są strasznie zniszczone i w ogóle się nie kręcą. Ale może uda mi się doprowadzić je do dobrego stanu :)



Na razie uciekam odpoczywać przez parę dni, prawdopodobnie nie będę mieć dostępu do internetu. Na szczęście tylko kilka dni :)

Pozdrawiam serdecznie! :)

17 komentarzy:

  1. dobre skojarzenie, kręconych włosów z kotami hih ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi jakoś szczególnie nie smakują, ale jak mam to dodaję :)
    śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo specyficzny smak. Najlepiej zostawic je w ciepłym mleku :)
      dziękuję :)

      Usuń
  3. Urocze kotki ;) A ja mam wlosy proste jak drut i kocham psy :) hehe, to by sie zgadzało zatem z kręconymi ;) sliczne masz włoski. A zdobienie cudne ;) Nie krępuj się wstawiać więcej zdjęć w róznych ujęciach, masz piekne paznokcie i sliczne zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Bałam się fali hejtu, a tu same miłe słowa. Ze zdjęciami mam problem, bo sprzętu dobrego nie mam. Ale postaram nastepnym razem poszaleć :D

      Usuń
  4. Jakie kotki *-* ja kocham koty mimo prostych jak drut włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątek potwierdza regułę :D
      Ale kotkow nie sposób nie kochac...

      Usuń
  5. Szkoda, że takie małe zdjęcia... ale wzorek na paznokciach świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieksze maja tragiczna jakość. Postaram się nad tym popracować :)
      dziękuję! :)

      Usuń
  6. A moje wlosy są trochę kręcone, trochę falowane i ciężko je okiełznać. I również mam pod spodem nieco zniszczone.
    I taka moja uwaga mała : jakbyś mogła robić bliższe ujęcia bo slabo widać nawet po powiększeniu :) Pozdrawiam, i piękne te kotki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A stylizujesz je jakoś? Może pielegnacja CG się u Ciebie sprawdzi?
      jak już wspominałam wyżej, spróbuję coś z tym zrobić, ale niestety zdjęcia mają słabą jakośc.
      dziękuję!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com