piątek, 18 lipca 2014

"Projekt: Kwiaty"

Hej!

Dzisiaj przychodzę (trochę spóźniona) z Projektem u Red. 

http://redrouge-nailart.blogspot.com/2014/07/projekt-kwiaty.html

Projekt trwa sześć tygodni i w pierwszym mamy za zadanie ozdobić nasze dłonie pięknymi różami!

U mnie raczej skromnie, ponieważ wiele nie umiem, ale wyszło w miarę okay.


 


 





Z góry przepraszam za skórki, ale zauważyłam przed chwilką, a nie mam już czasu i mani, by coś zmienić.

Paznokcie pomalowałam Bioaktywnym szkłem, różyczki to farbki akrylowe, a wszystko pokryte Topem Poshe.

Przeglądając pracę innych dziewczyn, jeny, jakie one piękne cuda stworzyły! Zapraszam do udziału i oglądania prac! 


Dodatkowo, zostało jesz parę dni Rozdania u Bubijum!

http://bubijum.blogspot.com/2014/06/57-rozdanie-u-bijum.html

Pozdrawiam ciepło!

3 komentarze:

  1. Ale śliczne pazurki! wow, cudowne... *.*

    hah, kiedyś miałam ten sam szablon bloga ;D

    Życzę Ci udanego weekendu.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? z mojej strony gotowe ;*

    PS. zapraszam do zalajkowania, z góry bardzo serdecznie d z i ę k u j ę!!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszły Ci różyczki :) Z czasem na pewno i Ty dorównasz dziewczynom. Trening czyni Mistrza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com