czwartek, 5 marca 2015

Czy można ściągnąć paznokcie? Tak! Miss Sporty Peel Off Base Coat

Hej :)

Jakiś czas temu pisałam o tym jak zmywać brokaty, piaski i ogólnie trudno zmywalne lakiery. Dzień po tym kupiłam bazę Peel-off. Jest zwykła mleczna baza pod lakier którą należy ściągnąć :)


Baza Peel Off

*malujesz i zdejmujesz
*Innowacyjna baza, która ułatwia zdejmowanie lakieru, zwłaszcza z brokatem
*bez konieczności stosowania zmywacza do paznokci

Należy pomalować bazą paznokcie i poczekać aż stanie się transparentna
Pomalować paznokcie
Ściągnąć lakier z paznokcia



Ogólnie jestem na tak, ale mam kilka "ale"

"Ale 1" Jak nałożymy za mało bazy trudno ją ściągnąć - lepiej nałożyć porządną warstwę
"Ale 2" Jak mamy zniszczone pazurki to lepiej coś z nimi zrobić, chociażby wygładzić, ponieważ baza zwyczajnie odpadła mi z rozdwojonego paznokcia jak zahaczyłam o coś w mieście

Oprócz tego, to baza nie niszczy nam paznokci, nie zrywa. Nie wyglądają jak po odpryśnięciu lakieru czy zdrapaniu.
 

21 komentarzy:

  1. ciekawy lakier wart sprawdzenia na własnych pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na recenzję tego produktu od kiedy pojawił się w sklepach. Bałam się, że zniszczy paznokcie- tak jak np. lakier, który odpryskuje. Muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tą bazą :) Muszę ją koniecznie wypróbować, gdyż mam kilka lakierów, które sprawiają straszny problem przy ich zmywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą baze i własnie zauwazyłanm ze jedna cienka warstwa dziwnie sie sciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o zdejmowaniu lakieru, ale tylko domowymi sposobami. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam coś podobnego z Orly, ciekawy wynalazek

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem w szoku, że takie coś istnieje :) fajna sprawa aczkolwiek łatwo się pewnie zadziera a tak to brokat trzyma bardzo długo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już zależy od upodobań. Ja nie lubię chodzić długo w jednym mani.

      Usuń
  9. Nigdy nie słyszałam o czymś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa, nie wiedziałam nawet że coś takiego jest :P

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba zainwestuję, lubię brokaty, a zmywanie to katorga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. niby ciekawe... ale chyba wolę coś zdrowszego dla swoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy gadżet, ale właśnie obawiałabym się tego mimowolnego ściągania lakieru przy zahaczeniu o coś paznokciami...

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę koniecznie kupić! jak mi się marzy taki gadżet <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com