piątek, 13 marca 2015

Petal fresh ORGANICS - odżywka do włosów nawilżająca Aloe&Citrus PRODUKT ORGANICZNY

Dzień dobry :)

Musiałam wykończyć poprzednie odżywki żeby kupić nową, taką mam zasadę. A czaiłam się na tę odżywkę odkąd zobaczyłam jej skład w Rossmannie :) Przedstawiam odżywkę do włosów nawilżającą Aloe&Citrus - wyciąg z aloesu i cytrusów. Miałam również zamiar kupić szampon, ale pozostałam przy starym Babydream, poczekam na promocję, bo jednak 19,90 to dużo jak za szampon, nawet jeśli ma taki ładny skład :)





Bądź zdrowa i piękna z Petal Fresh Organics!

Składniki Petal Fresh pochodzą wyłącznie z ekologicznych upraw. Organiczność naszych produktów została potwierdzona przez Stellar Certification Services. Produkt wolny od szkodliwych substancji:parabenów, siarczanów (SLES, SLS), GMO, ftalanów i sztucznych barwników, posiadający zrównoważnone pH, nie testowany na zwierzętach.

Odżywka nawilżajaca do włosów Aloe&Citrus dzięki niezwykłej mocy składników odżywczych, nadaje suchym, łamliwym i zniszczonym włosom naturalny blask i świeżość.

Korzyści: Nawilża i odżywia włosy, pobudza skórę głowy i pomaga zwalczyć łupież.

Sposób użycia: Nałoż na zwilżone włosy, wmasuj i dokładnie spłucz. Aby uzyskać najlepsze efekty, stosuj wraz z szamponem Petal Fresh odpowiednim dla Twojego rodzaju włosów.

Skład: Aqua, Glycerin(Gliceryna, nawilża), Isopropyl Palmitate, Caprylic/Capric, Triglyceride, Behenyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Hydroxypropyl Methylcellulose, Olea Euroaea Fruit Oil(olej z owoców oliwki), Heliantus Annus Sunflower Seed Oil(olej z pestek slonecznika), Tocopheryl Acetate (witamina E), Retinyl Pamitate (Witamina A), Panthenol (humektant, nawilżacz, witamina B5), Aloe Barbadebisis Leaf Juice(wyciąg z liści aloesu), Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract (wyciąg z pomarańczy), Citrus Medica Limonum Fruit Extract (wyciąg z cytryn), Citrus Grandis Leaf Extract(wyciąg z grapefruita), Citrus Nobilis Fruit Extract(wyciąg z mandarynki), Salvia Officinalis Leaf Extract( wyciąg z szałwi), Orbignya Oleifera Seed Oil(olej z babassu),  Tussilago Farfara Flower Extract(wyciąg z podbiału pospolitego), Achillea Millefolium (krwawnik), Equisetum Arvense(skrzyp polny), Rosmarinus Officinalis Leaf Extract(wyciąg z rozmarynu), Althaea Officinalis Root(prawoślaz lekarski), Chaomilla Recutita Flower Extract(wyciąg z kwiatów rumianku), Melissa Officinalis Leaf Extract (wyciąg zmelisy lekarskiej), Thymus Vulgaris Extract(wyciąg z tymianku), Dehydroacetic Aid, Benzyl Alcohol, Parfum.

Prawda, że ładny skład? :) Patrząc na skład szamponów i odżywek wszystkie mniej więcej tak wyglądają.Same dobre rzeczy :D

Odżywkę kupimy w przyjemnym dla oka opakowaniu z zamknięciem typu press-on. Jesteśmy pewni, że produkt nie wycieknie ani nie otworzy się przypadkiem. Dodatkowo w składzie widnieją angielskie nazwy :) To bardzo ułatwia czytanie składu :) A co jeśli chodzi o działanie? Polubiłam się z odzywką. Nawilżą i zmiękcza, włosy po niej są miękkie i elastyczne. Fajnie działa jako maseczka :) Lubię ją przetrzymywać na włosach dłużej niż standardowo - parę minut po myciu. Nie obciąża włosów, nawet jak nałożymy bardzo długo. A jako maska, nałożona od nasady aż po same końce nie powoduje przyklapu, nie obciąża i nie powoduje szybszego przetłuszczania się. Zauważyłam też, że odkąd używam tej odżywki, włoski ogólnie świetnie się prezentują. Są wyraźnie odżywione i błyszczące. Ponadto to nie jest jednorazowy efekt. Zazwyczaj testuję odżywkę tak, że przez pierwsze dwa tygodnie używam jej codziennie, żeby ocenić, czy włosy nie są oblepione, czy nie strączkują się lub nie są obciążone. Po tym czasie przez dwa dni myję włosy i nie nakładam żadnej odżywki ani oleju. Wtedy sprawdzam, czy odżywka coś zdziałała. I powiem Wam, że po trzech dniach bez żadnej odżywki po myciu włosy są dalej miękkie i błyszczące, co się rzadko zdarza. Jedynie z każdym dniem ciężej jest rozczesać włosy, dlatego robię to max 3 dni ;) Odżywka jest wydajna, wystarczy bardzo mało, by pokryć całe moje włosy, widać ile produktu zostało w opakowaniu, co również jest plusem. Jedynym minusem, jaki zauważyłam, to zapach. Nie lubię cytrusowych zapachów w kosmetykach, dlatego nie przypadł mi do gustu. Produkt możemy kupić na stronie producenta bądź ostatnio stacjonarnie - w Rossmanie lub Hebe. ( W Rossie jest o wiele więcej produktów, w Hebe widziałam tylko szampony)

Cena wynosi 19,90, tak jak w przypadku szamponów, za pojemność 355ml. Produkt ważny jest 36miesięcy po otwarciu i nie jest testowany na zwierzętach :)))

Polubiłam się z tą firmą, dlatego zamierzam przetestować wszystkie ich odżywki. Tu zobaczycie jakie mamy produkty do wyboru. Może któraś Was zainteresowała i chcecie o niej przeczytać?

25 komentarzy:

  1. Ale fajnie wygląda, będę musiała kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skutecznie zachęciłaś mnie do przetestowania ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny skład, uwielbiam takie bogate w składniki produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z tej firmy żel pod prysznic i balsam do ciała, ale widzę, że odżywka też jest niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ożesz jaki skład! Moje włosy Ci dziękują. Przypływ gotówki i testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zachęciłaś mnie do przetestowania ! :)
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz! Jestem ciekawa jak to by było u mnie na włosach z tą odżywką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Może to być całkiem interesujący produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dzisiaj szczęście do recenzji kosmetyków petal fresh;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie przepadam za cytrusowym zapachem w kosmetykach, ale za takie działanie, to byłabym w stanie go znieść :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę o niej pamiętać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam go już kilka razy w sklepie nigdy jednak nie zdecydowałam się na zakup. Następnym razem kupię i sama potestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyzwoity skład. Mam ten zestaw szampon + odżywka, ale nie zdążyłam jeszcze użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak spisze się szampon, bo zostawiłam go w ostatniej chwili.

      Usuń
  14. U mnie w Rossmann jej jeszcze nie ma, ale może to i lepiej bo mam na wykończeniu inne odżywki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com