środa, 18 marca 2015

Odżywka do włosów Yves Rocher z wyciągiem z baobabu

Dzień dobry :)

Dzisiaj krótki wpis o najlepszej odżywce jaką miałam :) Przedstawiam Odżywkę do Włosów Kręconych Yves Rocher






Zastosowanie odżywki po umyciu włosów to drugi z trzech obowiązkowych etapów programu poskramiania loków. Podkreśl jeszcze bardziej kręcone włosy dzięki polisacharydom zawartym w wyciągu z liści baobabu o właściwościach utrwalających. Po zastosowaniu odżywki włosy nie sprawiają trudności przy rozczesywaniu oraz nie puszą się i nie elektryzują. Loki są mocne, sprężyste i pod kontrolą.

Działanie
 • nadaje lokom sprężystość
• zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się włosów
• loki są łatwiejsze w układaniu

Składniki
 Baobab jest uważany za drzewo opatrzności w wielu afrykańskich wioskach. Potrafi magazynować ogromne zasoby wody. Jego pień może pomieścić blisko 100m3 wody, aby przetrwać długotrwałe susze. Wyciąg z liści Baobabu bogaty w polisacharydy wyselekcjonowany przez Laboratoria Yves Rocher jest znany ze swoich właściwości dodających sprężystości włosom kręconym.
Bazy myjące w 100% pochodzenia roślinnego,
bez silikonu, bez parabenów.

Skład: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol(zmiękcza i wygładza, przyspiesza wchłanianie się innych składników), Behenyl Alcohol(zmiękczacz), Behentrimonium Chloride(konserwant), Passiflora Edulis Seed Oil(olej z Passiflory), Hydrolysed Adansonia Digitata Extract(ekstarkt z baobabu), Polyquaternium-70, Parfum(zapach), Polyquaternium-72, Sodium Benzoate(konserwant), Citric Acid(regulator pH), PPG-3 Myristyl Ether(emulgator), Isopropyl Alcohol(konserwant, rozpuszczalnik), Dipropylene Glycol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride(zagęstnik, pomaga rozczesać włosy), Panthenol(humektant, nawilża), Phenoxyethanol(konserwant), Limonene, Carbomer

Dipropylene Glycol Poyquaternium-70 razem działają kondycjonująco i wygładzająco :)

Na 6 miejscu wyciąg z baobabu, a na 5 olej z Passiflory :) Nie jest źle, chociaż gdyby były wyżej nie obraziłabym się. Niestety w składzie znajdziemy Isopropyl Alcohol, czyli jeden z tych złych alkoholi. Na szczęście dopiero po zapachu, czyli w malutki stężeniu...

Naprawdę lubię się z produktami Yves Rocher, nie kupiłam jeszcze nic, co okazałoby się bublem :) Producent obiecuje sprężystość loków, brak puchu i elektryzowania się, łatwiejsze układanie się włosów. I daję 3xTAK! Po tej odżywce włosy naprawdę są wygładzone i błyszczące, moje fale(niestety tylko :<) są sprężyste i miękkie. Nie używam stylizatorów, ale myślę, że efekt mocno zdefiniowanych i ułożonych nawet loczków mógłby wyjść. Odżywkę stosuję co parę myć (odżywek używam naprzemiennie) i zawsze przed ważnym wyjściem. Jest moim must have, bo nie zdarzyło się, by włosy wyglądały po niej źle :) Odżywki używałam też jako odżywkę b/s. Potrzebujemy bardzo małej ilości odżywki, żeby włosy wyglądały fajnie. W przypadku użycia zbyt dużej ilości produktu mamy efekt niespłukanej odżywki, czyli ciężkich i oblepionych włosów. Jednak jest to odżywka do spłukiwania, więc nie możemy oczekiwać, że spiszę się również jako ta bez spłukiwania. Aczkolwiek mówię, jeśli nałożymy bardzo mało produktu wraz z wodą bądź inną odzywką b/s efekt wyjdzie fajny :) Odżywka jednak najlepiej spisuje się w formie maski. Pozostawiona na 40 minut dała efekt ekstra błyszczących i miękkich włosów :) Lubię dodawać ją również do Kallosów lub mojego Biovaxa :) A wraz z olejkiem Yves Rocher mocno odżywia włosy :) Ma jeden duży minus, mianowicie wydajność. Niestety dość szybko się kończy :< Być może przez pojemność, bo mamy tylko 150 ml produktu. Konsystencja jest kremowa. Z kwestii technicznych na plus, to producent zastosował miękkie opakowanie, dzięki czemu wyciśniemy wszystko do końca. Z pewnością w przyszłości jeszcze raz będzie moja :)

Dostępna online bądź w punktach Yves Rocher. W promocji dorwiemy za około 12zł, a normalnie kosztuje w granicach 16zł :)

Przypominam, że wciąż możecie zapisać się do Paznokciowej Akcji :)

11 komentarzy:

  1. Na pewno wreszcie się na nią skuszę. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że ta odżywka była by idealna dla moich loczków .

    OdpowiedzUsuń
  3. hm nigdy nie było mi po drodze do tego sklepu ale widzę że czas to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze jest to, że ja mam proste włosy, a już ją miałam ze dwa razy w ręce w sklepie, bo mówi mi: kup mnie;> Ciekawy byłby to eksperyment :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam ciekawa tej odżywki, teraz wiem, że jest warta kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tego nie miałam ;)A Ale miałam z olejkiem jojoba i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. coraz częściej słyszę o tych kosmetykach świetne opinie, ale jeszcze nie miałam okazji próbować, muszę poważnie pomyśleć nad zakupem jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety mam pecha do tej marki, czasem kupię coś fajnego, ale równie często jestem zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę ją kiedyś wypróbować, asortyment YR niestety znam bardzo słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  10. z yr nie miałam jeszcze niczego do włosów, ta odżywka kusi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com