czwartek, 5 czerwca 2014

Podsumowanie Maja :)

Cześć : )

Maj minął bardzo szybko, a wraz z nim mój pierwszy miesiąc blogowania. Niestety, myślałam, że będę miała na to więcej czasu, a jednak ledwo znajduję parę chwil, by coś napisać. 
Maj pod względem kosmetycznym minął mi bardzo przyjemnie, wytrwałam w akcji z maskami u Anwen i mogę powiedzieć parę słów :)

Używałam Maski biovaxu. Jakie efekty?

Przede wszystkim maska spełniła swoje działanie, zmniejszyła wypadanie włosów! W maju nie olejowałam włosów, nie używałam wcierek, nie przyjmowałam suplementów. Postawiłam na maski. Więc mogę z czystym sumieniem przyznać jej wielki plus! Dalej, włosy po każdym użyciu (używałam dwa razy w tygodniu, po myciu na około godzinę) były mięciutkie, lekkie. Jednak pod koniec miesiąca zauważyłam, że następnego dnia po myciu były lekko spuszone. Włosy urosły 2 cm, to raczej przeciętnie, odkąd zaczęłam bardziej o nie dbać, rosną mniej więcej w tym samym tempie. I bardzo ładnie się błyszczą :)

Aktualna długość włosów - 60cm. 

Zazwyczaj końcówki ścinam sama, jednak z racji tego, że muszę kupić nowe nożyczki, a szukam czegoś porządnego, na dniach udam się do fryzjera. Jeśli jeszcze raz nie zrozumie, co to są dwa cm, pożegnam się z nimi na zawsze. 


Zdenkowałam 

Odżywkę Isany niebieską
To moje kolejne opakowanie i dopiero po dłuższym czasie stosowania zobaczyłam efekty, bardzo ją lubię :)

Szampon Babydream

To również moje kolejne opakowanie, bardzo odpowiada moim włosom i jest wydajny :)


Odżywka Sensique 

Też się bardzo lubimy :)

Peeling myjący Joanna body Naturia w wesji z wanilią

Wydajny, zapach bardzo fajny, bardzo tani, kiedyś na pewno kupię :)


 

Sweet Secret Orzechowy scrub do mycia ciała

 

BOSKI! 


Do tego jeszcze parę innych kosmetyków, o których na pewno zapomniałam, a już zaraz muszę lecieć pisać pracę :(

Brak mi czasu nawet na czytanie książek, ale już wszystko się powoli normuje. Wszystko sobie układam i mam nadzieję, że czerwiec będzie spokojniejszy. :)

Pozdrawiam :)




1 komentarz:

  1. Ja też uwielbiam maski biovaxa, próbowałam większości i tylko te mocno proteinowe mi nie odpowiadają. :) Koniecznie pokaż efekty po fryzjerze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com