piątek, 6 czerwca 2014

Golden Rose care+strong Mięta 222

Witam :)

W końcu, udało mi się dorwać lakier GR, nie miałam przy sobie dużo pieniędzy, więc wzięłam ten tańszy. Kosztował mnie całe 6zł i jest śliczny !

Golden Rose care&strong 222

Lakier do paznokci z odżywką i utwardzaczem.


 Lakier pokryłam warstwą topu matującego, trzyma się dobrze. Odprysnęło trochę na kciuku z boku, co widać na zdjęciach. Jednak po myciu głowy, szorowaniu i gruntownemu sprzątaniu domu bez rękawiczek jest bardzo dobrze :) Zaraz to poprawię i zobaczymy jak długo będzie się trzymać jeszcze. :)


Kolor bardzo mi się podoba, ale poszukiwanie idealnej mięty jeszcze trwa. 

Kryje po dwóch warstwach bardzo dobrze, nie zostawia smug. Konsystencja nie za rzadka ani nie za gęsta. Pędzelek cieniutki, ale wygodnie się rozprowadza lakier. Za 11ml zapłaciłam 6zł w pobliskiej, małej drogerii. Szybko schnie.

Czy odżywka w lakierze jest to nie wiem, ale fakt, paznokcie są twardsze niż po innych lakierach.

Muszę w końcu nadać moim paznokciom odpowiedni kształt. Tylko jeszcze muszą troszkę podrosnąć.

Jak się Wam podoba ten odcień? Co sądzicie o trwałości lakierów GR care&strong?

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. śliczny kolor;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor :) Ja akurat z tej serii nie miałam jeszcze ani jednego:) Zawsze chętniej sięgałam po Paris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zabrakło pieniędzy, ale nie żałuję, kolejny dzień bez skazy :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda na paznokciach :)

    P.S. Dodaj sobie gadżet obserwatorzy, żeby można było zaobserwować Twojego bloga :) I proponuję usunąć obrazkową weryfikację komentarzy - to bardzo utrudnia komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne kolory i na lato to moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie upały mięta jest idealna ;) Z tej serii GR akurat nie miałam lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę nic powiedzieć o GR, bo nie używam normalnych lakierów, ale kolor mi się bardzo podoba. :)
    Z tego co piszesz- utwardza, może i ja się na niego skuszę i sobie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa i masz dodanych obserwatorów? Czy ja nie widzę? Chętnie częściej bym tu wpadała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, pod archiwum bloga. Przynajmniej u mnie się pokazuje. Zarówno kręgi jak i samo obserwowanie. U Was naprawdę nie widać? :(

      Usuń
  8. Świetny kolor :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com