piątek, 23 stycznia 2015

Zadbane Dłonie i Stopy - Kremy do rąk i paznokci Róża i Aloes

Hej!

Jednym z moich uzależnień są właśnie kremy do rąk. Podczas zimowej promocji w Naturze zauważyłam serię kremów Green Pharmacy. Akurat były w niższej cenie, więc pomyślałam, że je wezmę i wypróbuje. Akurat kilka wykończyłam i przyszedł czas, by przyjrzeć się czemuś nowemu. Green Pharmacy Herbal Cosmetics ma w ofercie 7 kremów do rąk i paznokci, z czego ja kupiłam sześć - żurawinowego nie dostałam. 

Róża
Aloes
Argan
Oliwka
Jaskółcze Ziele
 Rumianek

Dzisiaj przedstawię Wam krem różany i aloesowy.


Green Pharmacy Herbal Cosmetics odżywczy i nawilżający krem do rąk i paznokci Róża


Odżywia, wygładza i nawilża. Zapobiega pierzchnięciu dłoni. Chroni przed czynnikami zewnętrznymi, przywraca miękkość. Dobrze się wchłania, działa szybko i skutecznie. Zatrzymuje młodość skóry. Szlachetny olejek różany, wyjątkowo bogaty,  naturalny składnik pielęgnujący, doskonale regeneruje. Roślinny kompleks multiwitaminowy wzmacnia to działanie. Alantoina pomaga pozbyć się ubytków i uszkodzeń naskórka, koi, nawilża i wygładza. Keratyna i witaminy z grupy B wzmacniają płytkę paznokciową, chronią ją przed łamliwością i rozwarstwianiem. Gliceryna nawilża i uelastycznia skórę.

 
Aqua, Glycerin(gliceryna nawilża), Ethylhexyl Stearate (suchy emolient, zmiękcza), Caprylic/Capric Triglyceride(utrzymuje nawilżenie), Stearic Acid(kwas stearynowy, nawilża i ułatwia wnikanie składników w głąb skóry), Cocos Nucifera Oil(olej kokosowy, zmiękcza), Hydroxyethyl Urea, Glyceryl Stearate(zmiękcza), Cera Alba(wosk pszczeli wykazuje działanie zmiękczające), Dimethicone(Silikon), Hydrolyzed Keratin(hydrolizowana keratyna), Propylene Glycol(humektant, odżywia skórę), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil(uwodorniony olej rycynowy), Alcohol, Hamamelis Virginiana Distillate(roztwór wodny zawierający naturalne olejki eteryczne otrzymany w wyniku destylacji gałązek, kory i liści oczaru wirginijskiego, koi i odżywia skórę), Panthenol(prowitamina B5, nawilża), Butylene Glycol(utrzymuje wilgoć), Arnica Montana Flower Water(Woda z kwiatów arniki górskiej), Niacinamide(wygładza), Thiamine HCI, Tocopheryl Acetate(witamina E), Retinyl Palmitate(odżywia skórę), Retinyl Acetate(pochodna witaminy A), Biotin(biotyna), Allantoin(pochodna mocznika, koi), Tocopheryl Acetate(witamina E), Stearyl Dimethicone(silikon), Sodium Polyacrylate(substancja błonotwórcza), Sodium Hydroxide, Parfum, Phenoxyethanol(konserwant), Caprylyl Glycol(emolient zapobiega nadmiernemu wydostawaniu się wody, zmiękcza), Citronellols, Geraniol.

Producent obiecuje nam również, że krem nie zawiera parabenów, olei mineralnych i sztucznych barwników.
Krem kupiłam w promocji za 3złote. Regularnie kosztuje 5zł. Jest to bardzo tani, lekki krem. Nie jest zbyt gęsty, raczej wodnisty, szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy czego bardzo nie lubię. Jeśli chodzi o działanie to według mnie idealny krem na lato, lecz na zimę troszkę zbyt słaby. W domu było dobrze nawilżał, dopiero po wyjściu na dwór czuło się brak dostatecznej ochrony. Krem ma wielkiego plusa za zapach, który mnie zauroczył - nie pachnie kremem, a właśnie różą! Zostawiam go sobie właśnie na lato, wtedy będzie idealny.



Green Pharmacy Herbal Cosmetics nawilżający i zmiękczający krem do rąk i paznokci Aloes

Wygładza, zmiękcza i nawilża. Dobrze się wchłania, działa szybko i skutecznie. Zatrzymuje młodość skóry. Ekstrakt z aloesu, poważany od wieków za doskonałe działanie na skórę, regeneruje i ujędrnia, łagodzi podrażnienia, głęboko nawilża, uelastycznia i wzmacnia. Roślinny kompleks multiwitaminowy wzmacnia to działanie. Alantoina pomaga pozbyć się ubytków i uszkodzeń naskórka, koi, nawilża i wygładza. Keratyna i witaminy z grupy B wzmacniają płytkę paznokciową, chronią ją przed łamliwością i rozwarstwianiem. Gliceryna nawilża i uelastycznia skórę.

Aqua, Mineral Oil
(parafina), Monoglycerides(emolient, działa zmiękczająco, Stearic Acid(kwas stearynowy, nawilża, ułatwia dostęp składniom w głąb skóry), Glycerin(gliceryna), Cera alba(wosk pszczeli, natłuszcza, tworzy film na powierzchni skóry), Lanolin(lanolina działa zmiękczająco i wygładzająco na skórę), Dimethicone">(silikon), Cetostearyl Alkohol(emolient tłusty tworzy na powierzchni skóry film, który zapobiega utracie wody z jej powierzchni), Aloe Extract(wyciąg z aloesu), Hamamelis Extrkt(wyciąg z oczaru), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer(stabilizator, zagęstnik), Panthenol(prowitamina B5, nawilża), Thiamine(witamina B1, wspomaga leczenie zrogowaciałego naskórka), Arnika Extrakt(wyciąg z arniki), Retinyl Acetate(pochodna witaminy A), Tocopheryl Acetate(witamina E), Biotin(biotyna), Parfum, Hydrolyzed Keratin(hydrolizowana keratyna wzmacnia paznokcie), Allantoin(pochodna mocznika, koi), Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Sodium Hydroxide.


Ten krem już nie przypadł mi do gustu. Krem ma dziwny, słabo wyczuwalny zapach, który się szybko ulatnia. Nie jest on brzydki, ale nietypowy. Nawilżenia nie czuć, jedynie zmiękczenie. A nie tego tylko oczekiwałam. Zobaczcie jak daleko w składzie jest Aloes! Producent zapewnia nam, że krem nie zawiera sztucznych barwników. Krem jest gęsty i mało wydajny, ciężko rozprowadza się na dłoniach. Do rąk raczej go nie będę używać, przeznaczę na stopy.


Zdecydowanie wrócę do różanego, będzie to idealny kremik  na lato. A aloesowy niestety będę omijać z daleka.
Znacie serię tych kremów? Co o nich myślicie? :))

19 komentarzy:

  1. Nie miałam kremu do rąk z tej firmy, obecnie używam z Kamill i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie używałam, ale może się skuszę jak zużyję moją ziaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie w różaną wersję na pewno zaopatrzę się latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten aloesowy i też nie byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład taki sobie, nie najgorszy nawet :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupuję namiętnie kremy z 4 pór roku :D tych nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeden, Jakis zimowy. Jabłko z cynamonem? Dla mnie porażka :(

      Usuń
  7. Czyli kremy nie dla mnie. W zimie potrzebuję intensywnego nawilżania dłoni, bo są suche, a w lecie w ogóle nie używam kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie nawilzaja kremy farmony i czerwony garnier na zime :)

      Usuń
  8. Zapachy do mnie nie przemawiają, ale kto wie może róża spodobałaby mi się. Zobaczymy jak skończy się zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kremików. Obecnie używam kakaowego z Avonu i jestem zadowolona. Świetnie pachnie i dobrze nawilża :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam niestety żadnego z nich- mojej mamie ostatnio kupiłam żurawinowy, a Ty mi narobiłaś strasznej ochoty na ten różany jako osoba uzależniona od tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz. Ja nigdzie zurawinowego nie mogę znaleźć :(

      Usuń
  11. No to masz zapas kremów do rąk na rok ;) ja obecnie używam regenerującego z Evree.
    Dołączam do obserwatorów, pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten różany dopisuję do listy zakupów! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com