sobota, 10 stycznia 2015

Jak pozbyłam się suchej skóry na nogach?

Hej!

Jakiś czas temu przeczytałam u Aliny przeczytałam o szczotkowaniu ciała. Stwierdziłam, że gdy przyjdzie okazja wypróbuję to u siebie. No i przyszedł moment, kiedy miałam pieniążki, a w Rossmannie była promocja i... 

Zakupiłam tę o to szczotkę



Taka o zwyczajna, poręczna, wygodna.

Szczotkowanie ciała jest idealne na ciężkie poranki! Po pięciominutowym masażu mogę skakać i wyrecytować Odę do radości! Zaczynam od nóżek, a kończę na rączkach. Robię to delikatnie, ponieważ szczotka ma dość ostre włosie. Zabieg wykonujemy na sucho, bez użycia olejków, balsamów czy wody. Robimy to kiedy w zasadzie chcemy, jednak naprawdę rano jest zbawienny. :D

Jestem posiadaczką dość suchej skóry na nogach, wcieranie balsamów trochę pomaga, jednak to nie to. Skóra jest po prostu sucha i przy podrapaniu wygląda jeszcze gorzej. Na nic wielkiego nie liczyłam. Przecież to trochę jak peeling, który wykonuję regularnie. Jednak nie! Jakież było moje zdziwienie, gdy po pierwszym zabiegu całe nogi były białe. No naprawdę!  Na samym początku szczotkowałam się codziennie, dopiero po niedługim czasie zaprzestałam i wykonywałam zabieg co parę dni. Dzisiaj szczotki używam raz w tygodniu, czasem trochę częściej. A gdy mam bardzo leniwy poranek - to moja najlepsza przyjaciółka. W miarę z używaniem zauważyłam, że moja skóra szczególnie na nogach, chociaż na ramionach również, jest gładsza. Nie jest to oczywiście jeszcze to, czego mam zamiar się dorobić w przyszłości, ale jest duży postęp :) Drugim faktem jest to, że szczotkowanie pomogło mi w walce z wrastającymi włoskami. Naprawdę fajna rzecz.

Chętnie wszystkim polecam. Takich szczotek jest mnóstwo, każdy może wybrać coś dla siebie :)
Używacie szczotek? Ktoś słyszał?

20 komentarzy:

  1. Słyszałam wcześniej o takich szczotkach, ale mam skłonność do pękania naczynek na ciele i bałabym się, że sobie nią bardziej zaszkodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spróbować z rękawica, jest delikatniejsza :)

      Usuń
  2. Także słyszałam o tym zabiegu. Barbara fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podraznila Cie jesli szczotkowalas sie codzienie? Duzo slyszalam o tym sposobie musze wkoncu wyprobowac :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na poczatku robiłam to codziennie i bardzo delikatnie. Potem rzadziej, więc nic się nie stalo :))

      Usuń
  4. Wow dobry patent, ja też mam bardzo suchą skórę na nogach. Ze smarowideł z kolei pomaga mi wtedy masło z The Body Shop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj szczotkowania :)
      Mi zawsze pomagał balsam Nivea, Ale teraz za bardziej suche i już nie bardzo :(

      Usuń
  5. Słyszałam, że to też dobry patent na lekki celulit :)
    Sklep to chyba http://kajuba.pl/, nie moge teraz sprawdzić, bo mają modernizację strony :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to pozniej poszukamy :) dzięki!
      Tak, aczkolwiek nie robiłam zadnych zdjęć przed i po, więc ciężko wypowiedziec się mi jest ma ten temat :(

      Usuń
  6. Chciałam kupić tą szczotkę, ale jak na zlosć odkąd mam na nią chrapkę - nie ma jej w moim Rossmannie -.- podobnie miałam z pomadką Alterry. Fatum jakieś xD
    A co do kuracji Joanna Rzepa - obeszłam całe miasto i nie znalazłam, zrezygnowana złożyłam zamówienie w drogerii internetowej wizaz24.pl . Ja polecam z całego serca tą wcierkę, bo działa! :D Pozdrawiam! I obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę sobie zapisać, by kupić tą szczotkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czytalam o tym ale nie wpadłam na to ze w rossmanie jest taka szczotka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa sprawa, może tez kupie taką szczotkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka szczotka kojarzy mi się ze szczotką dla konia :D Ja mam suchą skórę na ciele, ale nie lubię, jak coś mnie drapie, więc nie jest ona dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  11. A to mnie zaskoczyłaś :) Chyba spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam z Rossmanna na długiej rączce ale coraz częściej myślę o dokupieniu takiej malutkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o takim zabiegu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. czytam czasami bloga Aliny i widziałam ten post. nie nadawałabym się na to, mam zbyt wrażliwą skórę na ciele (nie wytrzymuję nawet tej ostrzejszej strony gąbki :D)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką samą szczotę i również nie mam już tego problemu. W dodatku dobrze poprawia ukrwienie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com