środa, 14 stycznia 2015

Lakierowa środa

Cześć wszystkim :) Jakiś porządek musi być, więc pomyślałam sobie, że mniej więcej raz w miesiącu będę prezentować lakiery. Czasem jeden, czasem kilka. Chciałabym podzielić serię na kategorie wg firm,  zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Do rzeczy

Dzisiaj pokażę dwa lakiery od Wibo. Chic Matte 2 i 5


Zamknięte są kanciastych buteleczkach o pojemności 8.5ml. Pędzelek standardowy, zakrętki wykonane z lekkiego plastiku.







Wibo Chic Matte 2 to matowa brudna biel z nutką fioletu. Na paznokciach prezentuje się bardzo elegancko i fajnie wygląda jako tło do zdobień. Do pokrycia przy krótkich pazurkach wystarczy w zasadzie jedna warstwa, jednak przy dwóch lakiery zawsze ładniej wyglądają. Utrzymuje się na paznokciach około 7 dni, co jak dla mnie jest wyjątkowo długim czasem. Po tym czasie lakier zaczyna ścierać  na końcówkach. Mi nie odprysnął ani razu :)







Wibo Chic Matte 5 to również matowa, ale ciemna śliwka. Jest to kolor, którego szukałam całą jesień a znalazłam przed świętami. Bardzo mi się podoba i uważam, że na paznokciach również wygląda bardzo gustownie. Myślę, że to dzięki matowemu wykończeniu. Nadaje ono delikatny, miękki efekt :) Potrzebne przynajmniej dwie warstwy. Niestety nie jest tak trwały jak poprzednik, bo już pod koniec kolejnego dnia końcówki zaczęły się błyszczeć.A kolejnego całe paznokcie lekko się błyszczały, co już delikatnie widać na zdjęciu. Utrzymał się u mnie przez 5 dni nie zmieniając już potem wyglądu. Ma u mnie dużego plusa, za nieścieranie się końcówek. Nie przepadam za tym efektem. Chociaż lepsze to, niż widoczne odpryski, z którymi wstyd się pokazać na ulicy...



Jak mija Wam zima? U mnie w końcu czasem lekko śnieżek zawita :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie wyglada ta brudna biel :)
    Jescze niestety nie testowalam tych lakierow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory :-) uwielbiam malować paznokcie więc chyba przygarne te lakiery przy okazji będąc w drogerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękne paznokcie! Oba lakiery wyglądają fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny białawy kolor chodze kolo Wibo i go nie widziałam :) musze jechac jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :))
      Teraz w Rossmannach jest dużo nowego towaru :)

      Usuń
  5. Wstyd się przyznać, ale cała moja kolekcja lakierów ogranicza się do jednego czerwonego kupionego w naturze tydzień temu. I odzywki do paznokci. Odżywki ponad wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolekcja liczy sobie ponad 50 lakierów i wciąż mi mało.... :D

      Usuń
  6. już kolejny raz widzę te matowe wibo i coraz bardziej kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliwkę podobną mam, spodobała mi się brudna biel bardzo fajny kolor:) jak go gdzieś spotkam na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten śliwkowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com