środa, 25 lutego 2015

(2) Zadbane Stopy i Dłonie - kremy do rąk i paznokci Oliwka i Argan

Cześć :)

Mniej więcej miesiąc temu przedstawiłam dwa kremy z tej samej serii. Roża i Aloes. Zapraszam do przeczytania, jeden z nich stał się moim hitem na lato :) Dzisiaj przedstawię dwa inne. Green Pharmacy wypuściło serię 7 kremów, w tym właśnie Oliwkę i Argan


Argan
Oliwka
Jaskółcze Ziele
 Rumianek
 kliknięcie w nazwę przekieruje Cię do innych recenzji



Green Pharmacy Herbal Cosmetics odżywczy i ochronny krem do rąk i paznokci Oliwka
Krem do rąk i paznokci OLIWKOWY odżywczy, ochronny do codziennej pielęgnacji i profesjonalnego masażu. Krem oliwkowy odżywia skórę, przywraca jej gładkość i miękkość, chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Owoce drzewa oliwkowego zawierają około stu składników aktywnych (w tym witaminy А, Е i С, spowalniające proces starzenia skóry). Olejek oliwkowy wyjątkowo korzystnie wpływa na stan naskórka, a w połączeniu z kompleksem multiwitaminowym to działanie ulega zwielokrotnieniu. Olejek -umożliwiając penetrację składników aktywnych głęboko w skórę - wspaniale ją odżywia. Silikon powodując efekt «niewidzialnych rękawiczek», zmiękcza skórę i chroni przed czynnikami zewnętrznymi, zatrzymuje wilgoć w skórze. Keratyna wzmacnia strukturę płytki paznokciowej, zmiękcza skórki. Ten zestaw składników gwarantuje wspaniałe efekty w regeneracji elastyczności skóry rąk, jej ochrony i zachowania młodego wyglądu. Krem działa szybko i skutecznie: wspaniale wchłania się  i przyswaja, przenikając głęboko w skórę.


 Aqua Paraffinum Liquidum(parafina, tworzy film), Monoglycerides, Stearic Acid(kwas stearynowy, natłuszcza), Glycerin(gliceryna, nawilża), Cetearyl Alcohol(emulgator),  Cera Alba(wosk pszczeli, zmiękcza), Lanolin(lanolina), Dimethicone(silikon), Olea Europaea Fruit Oil, Propylene Glycol(humektant, zatrzymuje wilgoć), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil(uwodorniony olej rycynowy), Alcohol(alkohol, rozpuszczalik), Hamamelis Virginiana Distillate(roztwór wodny zawierający naturalne olejki eteryczne otrzymany w wyniku destylacji gałązek, kory i liści oczaru wirginijskiego, koi i odżywia skórę), Panthenol(substancja nawilżająca), Butylene Glycol(rozpuszczalnik), Arnica Montana Flower Water(Woda z kwiatów arniki górskiej), Niacinamide(wygładza), Thiamine HCI, Tocopheryl Acetate(pochodna witaminy E), Retinyl Acetate(odżywia skórę), Biotin(odżywia skórę), Hydrolyzed Keratin(keratyna hydrolizowana, tworzy na skórze warstwę proteinową, która chroni skórę i zmiękcza ją ), Allantoin(mocznik, koi i nawilża skórę), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer(tworzy błonę na skórze, zmiękcza ją), Sodium Hydroxide(wodorotlenek sodu, reguluje pH), Parfum, Phenoxyethanol(konserwant), Methylparaben(konserwant), Ethylparaben(konserwant), Propylparaben(konserwant), Butylparaben(konserwant), Limonene, Linalool, Benzyl Sililate, Buthylphenyl Methylpropional, Benzyl Benzoate(rozpuszczalnik), Citronellol(zapach), Hexyl Cinnamal


Wyrobiłam sobie o nim opinię po pierwszym użyciu i do końca tubki zdania nie zmieniłam. Producent obiecuje nam, że krem nie zawiera sztucznych barwników. Substancje nawilżające i olej w miarę wysoko w składzie. Mogłoby być lepiej. I mamy tu też 5 konserwantów! A dodatkowo parafinę na pierwszym miejscu - trudno, żeby nie było filmu ochronnego) Krem kupiłam w promocji za 3złote. Regularnie kosztuje 5zł. Jest to bardzo szybko wchłaniający się krem, który pozostawia na skórze film. Nie przepadam za tym, jednak za delikatny i bardzo przyjemny zapach oraz szybkie wchłanianie jestem w stanie mu wybaczyć. Na lato będzie zdecydowanie za ciężki dla mnie - tu góruje Róża. Na srogą, mroźną zimę jest za lekki na pewno, lecz przy tej pogodzie i lekkim chłodzie, który czasem przypomina nam o tym, że mamy zimę, ten krem bardzo fajnie się spisuje. Używałam go cały i czas i mam szczęście, że tubka jest mięciutka. Wykończyłam doszczętnie! Nie wiem czy wiecie, ale kremy zużywam w zaskakująco szybkim tempie. Krem fajnie nawilżał i wygładzał. Pożegnałam się z suchymi i czerwonymi rączkami (rękawiczki noszę tylko w czasie mrozu) podczas używania. :) Ogólnie jestem na tak! 


Green Pharmacy Herbal Cosmetics odżywczy i ochronny krem do rąk i paznokci Argan

Odżywia, chroni, wygładza, przywraca gładkość i miękkość. Dobrze się wchłania, działa szybko i skutecznie. Zatrzymuje młodość skóry. Olej arganowy, znany jako „płynne złoto Maroka”, uznany od pokoleń, wyjątkowo bogaty naturalny składnik pielęgnujący, odżywia i regeneruje. Roślinny kompleks multiwitaminowy wzmacnia to działanie. Alantoina przyspiesza gojenie ubytków i uszkodzeń naskórka, działa przeciwzapalnie, koi, nawilża i wygładza. Keratyna i witaminy z grupy B wzmacniają płytkę paznokciową, chronią ją przed łamliwością i rozwarstwianiem. Gliceryna nawilża i uelastycznia skórę.
 

Aqua, Paraffinum Liquidum(parafina), Glycerides, Stearic Acid(kwas stearynowy, natłuszcza skórę), Glycerin(gliceryna, nawilża), Argania Spinosa, Kernel Oil(olej arganowy), Cetearyl Alcohol(emulgator), Cera Alba(wosk pszczeli), Lanolin(lanolina), Dimethicone(silikon), Hippophae Rhamnoides Oil(olej otrzymywany z rokitnika zwyczajnego), Chelidonium Majus Extract(wyciąg z liści i naziemnych części glistnika jaskółcze ziele), Plantago Major Leaf Extract(wyciąg z liści babki zwyczajnej), Hydrolyzed Keratin(keratyna hydrolizowana, tworzy na skórze proteinowy, ochronny film), Allantoin(mocznik, koi i nawilża skórę), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil(uwodorniony olej rycynowy), Alcohol(rozpuszcalnik), Hamamelis Virginiana Distillate(roztwór wodny zawierający naturalne olejki eteryczne otrzymany w wyniku destylacji gałązek, kory i liści oczaru wirginijskiego, koi i odżywia skórę), Panthenol(nawilża), Butylene Glycol(rozpuszczalnik), Arnica Montana Flower Water(Woda z kwiatów arniki górskiej), Niacinamide(wygładza), Thiamine HCI, Tocopheryl Acetate(pohodna witaminy E), Propylene Glycol(humektant tworzy film na skórze i zapobiega wysychaniu), Retinyl Palmitate(odżywia), Retinyl Acetate(odżywia), Biotin(biotyna), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer(tworzy błonę na skórze, zmiękcza ją), Sodium Hydroxide, Parfum, Phenoxyethanol(konserwant), Caprylyl, Glycol, Benzyl Salicytate, Linalool(zapach), Coumarin, Limonene(zapach).

Tego kremu byłam bardzo ciekawa. Czy płynne złoto Maroka wysoko w składzie (szkoda, że nie przed parafiną :<) sprawdzi się? Skład pozytywnie mnie zaskoczył, myślałam, że znowu będzie dużo konserwantów, a tu proszę - oleje, wyciągi :) Krem jest rzadki, konsystencją przypomina mi Różę. Jego kolor jest delikatnie żółty, zębowy(?), a zapach bardzo delikatny, lekko pachnie olejem arganowym, ale jest to przyjemny, delikatny zapach :) Zapach ten utrzymuje się na skórze przez jakiś czas. Krem nie pozostawia tępego filmu - szybko się wchłania i zostawia jedynie delikatną powłoczkę, która w niczym nie przeszkadza. Po kilku użyciach czuć, że skóra jest odżywiona i niewysuszona. Krem jak każdy z tej serii wyposażony jest w tubkę z zabezpieczeniem i przyjemne dla oka opakowanie. Również kupiłam na promocji za 3zł, normalnie kosztuje 5zł :) Nie jest za ciężki ani za lekki - taki w sam raz na każdą porę roku :)

W dzisiejszej bitwie wygrał zdecydowanie Argan. Jego zapach i działanie mnie urzekły. Jednak Oliwkę stosuję na dworze, uważam, że bardziej chroni niż Argan. Oba kremy były bardzo fajne i na żadnym z nich się nie zawiodłam. Polecam, a za miesiąc zapraszam na kolejna recenzję dwóch pozostałych :) Może w międzyczasie uda mi się znaleźć żurawinę? :D Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

Znacie te dwa kremiki? Co o nich myślicie? :)

10 komentarzy:

  1. nic jeszcze nie miałam z tej serii , a firma mnie ciekawi nie powiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Argan do mnie w takim razie bardziej przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w swoich zapasach ten krem do rąk :)
    Dołączam do obserwatorów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kremik do rąk pewnie za niedługo zakupie - tego typu produkty szybko mi się kończą. ={

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego kremu z tej firmy, ale kiedyś na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja żadnego kremu do rąk nie stosuje bo mam dreszcze od kremowania :D Dziwne, ale prawdziwe niestety w moim przypadku :D Na szczęście moje dłonie nie potrzebują żadnych kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wielbię kremy 4 pory roku:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do stóp dobra jest maść dernilan.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam aloesowy krem do rąk z tej firmy i niestety nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie się nie sprawdziły ;) nie pasuje mi konsystencja i działanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com