środa, 18 lutego 2015

(2) Lakierowa środa - Zimą też może być wrzesień, czyli subtelny wrzos :)

Witam serdecznie :)

Mimo że jest tuż po Walentynkach dzisiaj nie pokażę miłosnego zdobienia. Nie przepadam za tym "świętem". Głównie przez celebrowanie go na siłę. Miło, że możemy spędzić ten szczególny dzień z naszą Drugą Połówką, ale naprawdę mi nie w smak kiedy ludzie pokazują publicznie swoje uczucia. Od tego są domy! Przecież można iść na spacer, do kawiarni, teatru czy restauracji, a nie obściskiwać się na ulicy. Koniec moich żalów i przechodzimy do tematu. Dzisiaj zaprezentuję prześliczny wrzosowy lakier Golden Rose Rich Color 103. Skradł on moje serce. Idealnie nadaje się pod delikatne zdobienia i współgra z nimi.




Kolor jest taki delikatny i subtelny. Na paznokciach wygląda cudnie - mój ulubiony :) Konsystencja jest mocno kremowa i w zasadzie dzięki temu przyjemnie maluje się pazurki. Lakier jest dobre kryje - zawsze kładę dwie warstwy, lecz przy tym robię wyjątek. Na zdjęciach jest jedna warstwa :) Sami powiedzcie, czyż nie wystarczy? Przy tej jednej warstwie lakier schnie momentalnie, jednak kiedy czasem nałożę dwie, to trzeba troszkę poczekać. Trafił mi się również dobry pędzelek - bardzo często egzemplarze lakierów z szerokimi pędzelkami mają powykrzywiane włosie. Wolę cieniutkie pędzelki, lecz przyznam, że tu ten gruby ułatwia aplikację :) Jeżeli chodzi o trwałość - to jest to jeden z najbardziej wytrzymałych lakierów. Zazwyczaj zmywam go ze względu na to, że mi się znudził :P



Postanowiłam również jeszcze raz podjeść do kwestii zdobień.Wiadomo początki są trudne, ale myślę, że za jakiś czas będzie lepiej :) Wykonałam delikatne wzorki przy pomocy białej farbki akrylowej i pędzelka :) Zarówno kokardki jak i kropeczki :)




Chętnie przyjmę rady lub pomysły jak ulepszyć zdobienia :) Szczerze - mi się podoba, nie jest super równo, ale chodzi mi raczej o całokształt. Wszystko ze sobą współgra. Co myślicie? Z czym się Wam kojarzy? Bo teraz, jak patrzę na zdjęcia, to ze ślubem :D

11 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło :) hahah może faktycznie trochę kojarzy się ze ślubem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jestem zachwycona owym zdobieniem :D mi się z wiosną kojarzy xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny kolor i fajnie Ci wyszło to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek trochę nie dla mnie, ale z tym zdobieniem już mi się bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdobienia, lakier sam w sobie ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny kolorek z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny. Te kokardki wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com