środa, 29 kwietnia 2015

Miodem i muesli płynące

Dzień dobry!

Jak tam wiosenne poranki? Czy u Was też pachnie wiosną jak u mnie? Aż się chce chodzić na spacery :D
Jest jeden minusik wiosennego słoneczka, zdążyłam się już opalić :( Ale to na szczęście nie zepsuło mojego wiosennego nastroju i dzisiaj chcę przedstawić Wam produkty, które stały się moimi ulubieńcami. Może niektórych to nie zdziwi, że będą to produkty Yves Rocher. To one ostatnio królują w mojej łazience. Seria Culture Bio Miód i Muesli podbiła moje serce zapachem. Jednak nie tylko, produkty te mają również bardzo fajne działanie. Długo szukałam czegoś, co skutecznie nawilży moje dłonie i nogi, a jednocześnie nie pozostawi tłustego i nieprzyjemnego filmu na skórze, który od razu eliminuje kosmetyk w moim przypadku. Nie trawię tego uczucia i koniec :D







Natychmiast usuwa uczucie ściągnięcia.
● Chroni przed czynnikami zewnętrznymi.
● Pozostawia skórę gładką i miękką.
● Aksamitna konsystencja pozostawia ręce delikatne, bez tłustego filmu.



Składniki
 Odkryj skuteczność odżywiania dzięki wyjątkowemu połączeniu Miodu i Muesli BIO. Niezwykle apetyczny i kuszący zapach migdałów i miodu oraz konsystencja wpływająca na zmysły sprawiają, że stosowanie produktów z gamy Culture BIO Nutrition to czysta przyjemność!

Składniki wyselekcjonowane ze względu na wyjątkowe właściwości odżywcze i wyjątkową skuteczność:
● Miód z akacji: łagodzi, stymuluje syntezę lipidów.
● Wyciąg z kasztana BIO: chroni przed odwodnieniem.
● Wyciąg z owsa BIO: odbudowuje, stymuluje odnowę komórkową.
● Olej słonecznikowy BIO: odżywia, bogaty w omega 6.

Starannie wybrane miejsca pochodzenia składników (Made in France):
● Miód z akacji: ze sprawdzonych pasiek w Akwitanii i Burgundii we Francji.
● Wyciąg z kasztana BIO: Ardèche, południowo-wschodnia Francja.
● Wyciąg z owsa BIO: Drôme, południowo-centralna Francja.
● Olej słonecznikowy BIO: Dolina Rodanu, Francja.

Produkty z gamy Culture BIO Nutrition posiadają znak jakości COSMEBIO oraz certyfikat ECOCERT: minimum 98% składników pochodzenia roślinnego i aż do 34% składników z ekologicznych upraw, bez GMO i pestycydów. Produkty nie zawierają parabenów, sztucznych barwników, silikonu, olejów mineralnych a ich zapach jest w 100% naturalny.

 Aqua, Isopropyl Myristate, Butyrospermum Parkii Butter(masło Karite), Glycerin(Gliceryna), Glyceryl Stearate Citrate, Acer Saccharum (Mapple Sugar) Extract (wyciąg z klonu), Caprylic/Capric Triglyceride(wpływa na konsystencję), Ricinus Communis (Castor) Seed Oil(olej rycynowy), Stearyl Alcohol, Mel(miód), Hordeum Vulgare Stem Water(woda z jęczmienia), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil(olej słonecznikowy), Glyceryl Stearate SE, Benzyl Alcohol, Cetyl Alcohol(zagęszczacz), Xanthan Gum, Parfum, Hydrogenated Castor Oil, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract(ekstrakt z ziaren owsa), Sodium Benzoate, Zea Mays (Corn) Starch(skrobia kukurydziana), Alcohol, Salicylic Acid(konserwant), Castanea Sativa (Chestnut) Seed Extract(wyciąg z nasion kasztana jadalnego), Citric Acid, Potassium Sorbate(konserwant), Sodium Hydroxide.


Krem do rąk z tej serii zaskakuje nas bardzo fajnym składem. Bardzo wysoko w składzie masło Shea, a zaraz za masłem nawilżająca gliceryna. Potem syrop klonowy, olejki, miód... Skład naprawdę piękny! Aż mi się oczy zaświeciły. Bardzo się ucieszyłam, że w składzie nie znalazłam parafiny, zostawia ona właśnie ten nieprzyjemny film na skórze. Isopropyl Myristate niczego takiego na szczęście nie robi. Krem, tak jak obiecuje producent zostawia skórę aksamitną i gładką, a do tego bardzo szybko się wchłania. Krem jest idealny na każdą porę roku. To mój ulubieniec :)






Poznaj mleczko o bogatej, lecz nietłustej konsystencji, które doskonale odżywia skórę oraz łagodzi uczucie ściągania i dyskomfortu. Po zastosowaniu Twoja skóra będzie miękka i aksamitna.

Działanie
● Mleczko o bogatej, lecz nietłustej konsystencji, która nie pozostawia tłustego filmu.
● Natychmiast łagodzi uczucie ściągnięcia i dyskomfortu.
● Długotrwale odżywia skórę.
● Pozostawia skórę delikatną, miękką i aksamitna.

Składniki
 Odkryj skuteczność odżywiania dzięki wyjątkowemu połączeniu Miodu i Muesli BIO. Niezwykle apetyczny i kuszący zapach migdałów i miodu oraz konsystencja wpływająca na zmysły sprawiają, że stosowanie produktów z gamy Culture BIO Nutrition to czysta przyjemność!

Składniki wyselekcjonowane ze względu na wyjątkowe właściwości odżywcze i wyjątkową skuteczność:
● Miód z akacji: łagodzi, stymuluje syntezę lipidów.
● Wyciąg z kasztana BIO: chroni przed odwodnieniem.
● Wyciąg z owsa BIO: odbudowuje, stymuluje odnowę komórkową.
● Olej słonecznikowy BIO: odżywia, bogaty w omega 6.

Starannie wybrane miejsca pochodzenia składników (Made in France):
● Miód z akacji: ze sprawdzonych pasiek w Akwitanii i Burgundii we Francji.
● Wyciąg z kasztana BIO: Ardèche, południowo-wschodnia Francja.
● Wyciąg z owsa BIO: Drôme, południowo-centralna Francja.
● Olej słonecznikowy BIO: Dolina Rodanu, Francja.

Produkty z gamy Culture BIO Nutrition posiadają znak jakości COSMEBIO oraz certyfikat ECOCERT: minimum 98% składników pochodzenia roślinnego i aż do 34% składników z ekologicznych upraw, bez GMO i pestycydów. Produkty nie zawierają parabenów, sztucznych barwników, silikonu, olejów mineralnych a ich zapach jest w 100% naturalny.

Aqua, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate Citrate, Acer Saccharum (Mapple Sugar) Extract (wyciąg z klonu), Glycerin(Gliceryna), Butyrospermum Parkii Butter(masło Karite)Ricinus Communis (Castor) Seed Oil(olej rycynowy), Mel(miód), Macadamia Ternifolia Seed Oil(olej makadamia)  Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil(olej słonecznikowy), Hordeum Vulgare Stem Water(woda z jęczmienia), Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol(rozpuszczalnik),Parfum, Hydrogenated Castor Oil, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract(ekstrakt z ziaren owsa), Sodium Benzoate, Alcohol,Xanthan Gum,Citric Acid,Salicylic Acid, Castanea Sativa (Chestnut) Seed Extract(wyciąg z nasion kasztana jadalnego),  Potassium Sorbate(konserwantt)

Jeżeli chodzi o mleczko, to moja opinia również jest bardzo dobra. Jednak według mnie lepiej nawilża i odżywia krem do rąk. W Składzie mleczka znajdziemy nawiżający miód akacjowy, oleje, w tym mój ulubiony - olej makadamia. Mleczko jest bardziej wydajne od kremu, starczyło mi spokojnie na dwa miesiące codziennego wieczornego stosowania na całe ciało. Zostało mi nawet jeszcze trochę :D  Mleczko jest na tyle treściwe, że nie muszę łączyć jego z oliwką, tak jak to bywa w przypadku większości stosowanych przeze mnie balsamów. Jedynym minusem jest to, że mleczko marze się, gdy nałożymy go na skórę w zbyt dużej ilości. Jest wydajne, bosko pachnie. Niestety kosztuje aż 40zł. Według mnie to dużo jak na 200ml - jednak jeśli komuś zależy na bogatym składzie i przyjemnym działaniu to się nie zawiedzie. Ponadto kosmetyki Yves Rocher bardzo często są w promocji i wtedy możemy skoczyć po jeszcze :) 





No i właśnie ten zapach! Jest cudowny! W kremie jest bardziej intensywny i wyczuwamy nutę muesli, a mleczko pachnie lekko marcepanowo. No bosko! Wybieram się jeszcze po balsam do ust z tej serii :)

I mleczko, i krem według mnie zasługują na bardzo wysokie oceny. W składzie znajdziemy wiele składników odżywczych, a jak obiecuje producent składniki są w 98% naturalne, w tym 12,5% składników pochodzi z upraw ekologicznych. Skład przekłada się na działanie, a aplikacji towarzyszy przemiły i słodki zapach :)

17 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale już mi przeszło kupowanie w YR

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii miałam żel pod prysznic i mam w zapasach balsam do ust :) Zapach jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z tej serii jeszcze nie miałam, ale muszę się rozejrzeć! ;) myślę że mleczko do ciała skradłoby mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie poranki nadal mroźne ;(
    Przyglądłam się im kiedyś w YR, teraz żałuję że nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę firmę, a najbardziej ich kosmetyki do mycia ciała i zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam... obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zachęcające oba produkty. Ecocert zawsze mnie przekonuje. Zapach mleczka z pewnością by mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten krem do rąk uwielbiam i ja!

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam produktów YR, musze wkońcu coś zakupić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam ponownie lub do obserwacji :) odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad:)
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie proszę na skrzynkę - carmeninstars@gmail.com